Sidor

fredag 29 april 2011

Kungligt bröllop...

Nu är jag nyfiken....Vad tycker ni om Kates brudbukett?
Jag brukar oftast tycka att kungliga brudbuketter har en tendens att vara lite för stora och jag var ganska säker på att även denna skulle vara traditionellt vit, droppformad och ganska stor... Man kan ju säga att jag blev förvånad när jag såg denna lilla sak!
Den är fin...absolut, men lite för simpel för ett kungligt bröllop tycker jag. Tanken är att den ska vara sköldformad, men formen är lite oklar, buketten hade helt klart vunnit på en tydligare form, en tydligare droppe. En kunglig bukett får inte vara för liten, den ska helst ha lite "pondus", men ändå elegant i utförandet så den inte ser och känns för tung. Buketten innehåller i huvudsak liljekonvalj, med inslag av hyacintklockor. Nu vet jag att man valt blommor till buketten efter dess betydelse så då känns det väl okej, men till er som nu funderar på en liknande bukett skulle jag inte rekomendera de båda i samma bukett. Båda har väldigt stark doft som konkurerar med varandra. Nu ska jag verkligen inte bara klaga =) Jag ÄLSKADE träden i kyrkan...otroligt vackert i den enormt stora kyrkan.... Ska se om jag har en video där ni kan se hur läckert vårigt det var arrangerat, man fick en fantastisk utomhuskänsla fast inne i kyrkan.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...