Sidor

måndag 25 januari 2010

Jag e liite trötter efter helgen...

....största delen av gårdagen gick helt klart åt vilandets håll! Efter en heldag på Interfloras inspirationsdagar med avslutande party behöver man vila!!
Måste bara slå ett slag för Johnny Sundin - en av föreläsarna på lördagen. Det är sånt här som inspirationsdagar handlar om, att lyssna på ett seminarium, känna att tiden flyger iväg och sen gå därifrån och känna sig upplyft och lite mer laddad utan att egentligen veta varför. Vara lite gladare, fått lite mer insikt. Kul!!
Vad hände sen då... skumpa...mat...vin...mat...vin...vin...musik...vin...chokladmousse....Baileys.......ja just det...

Fredrik Fritz - Fritz Blommor Halmstad blev årets handlare och John Lilja var det full fart på uppe på scenen.
Johan Pettersson - Floristkompaniet vart årets florist....bra val.....nu får vi se hur det går på VM!
Han har faktiskt gett sig in i de blomstrande bloggarnas värld ....gå in och kolla VM status http://www.johanvm.blogg.se/
Alcazar stod för underhållningen....Det grämer mig fortfarande att jag missade Martin Stenmark för två år sedan. Men det var bra drag det här året, florister är ju kreativa människor så det brukar gå hett framåt natten. Själv gick jag och la mig i tid :-) och var pigg o utvilad dagen efter.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...