Sidor

måndag 4 april 2011

Skolbänkar och Magnolior


Oj...vad trött man kan bli av att sitta i skolbänken en hel dag, men gud vad kul det är och intressant, dessutom väldigt läskigt. För er som inte har koll är det retorik jag förkovrar mig i just nu,helt enkelt konsten att tala! Vad har det med blommor att göra undrar man då? Jag försöker bli ännu bättre på att hålla inspirerande kurser och föreläsningar så ni blir ännu mer sugna på att släppa loss kreativiteten på hemmaplan. Har lärt mig så otroligt mycket bara efter den här första dagen, ser fram emot morgondagens intensiva pluggmaraton.
Tyvärr hinner jag inte göra en endaste liten blomsterkreation dom här dagarna som jag kan fresta med, men en liten bild på min absoluta vårfavorit Magnolian kan aldrig vara fel. 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...