Sidor

torsdag 7 april 2011

Förbereder julen!

Herregud! Vad trött man blir av att plugga hela dagarna, jag har inte orkat öppna datorn på flera dagar som ni nog märkt. Det vart inga inlägg varken i går eller i förrgår...sorry! Men nu har jag lärt mig allt man behöver veta om retorikens värld, var verkligen jätteintressant och precis så pirrigt som jag trodde det skulle vara. Utbildningen var under tre intensiva dagar och varje dag gjorde vi ett enskilt framträdande inför gruppen för att träna in retoriska kunskaper, lite som en miniföreläsning. Jag har lärt mig väldigt mycket faktiskt, framförallt hur jag ska planera och lägga upp en föreläsning och att jag klarar av det på ett liiite mer proffsigt sätt.
Sitter just nu och ska förbereda fotograferingen i helgen....jultema!!! Hur ska jag få till det, jag är inte det minsta julsugen, men har fått tag på utslagna hyacinter i alla fall...bra början. Nu måste jag snart ut i stormen och plocka grön mossa.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...