Sidor

torsdag 19 mars 2009

Reportage i tidningen Hennes

Hittade en länk på nätet i dag till ett tidningsjobb vi gjorde för ett år sen ungefär till tidningen Hennes
Ett bröllopsreportage om tänkta stilar till Josefine Sundströms bröllop. Det var på den tiden då jag inte hade en supersnygg systemkamera och jag inte var fanatisk på att fota allt och alla, det är jag faktiskt inte nu heller. Det är nog Thomas som står för den biten just nu, åtminstonde så pratar han konstant om tekniska fototermer.....sånt där som jag struntar totalt i. Jag vill fota estetiskt snygga bilder.
I alla fall, det jag ville komma fram till var att jag har nog inte fotat bröllopsbuketterna som är med i reportaget, men vi har nog några inskannade bilder från tidningen liggande någonstans... man ser buketterna lite dåligt här i reportaget.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...