Sidor

onsdag 18 juni 2008

Bergendal herrgård/konferens 60-årsjubileum- Takarrangemang

Ett av de absolut roligaste arbete jag gjort....
Ett takarrangemang som är ca 3 m högt och består av 250 blommor som hänger i silvertrådar
Lite längre ner kan du se hur vi skapade jättearrangemanget
Här är Bergendals reception, ett stort och ganska svårdekorerat rum med många olika möbelgrupperingar så det enda jag såg framför mig var ett takarrangemang, stort, maffigt och den centrala punkten vid drinkminglet.
Thomas hjälpte mig att bygga takställningen och sen var det bara att börja tråda och hänga blommor
Livet som florist är inte bara glitter, glamour och skapande....tråda 250 anastacia chryss tar på krafterna....Sofia kämpar på
Jag och Thomas hänger blomma efter blomma.... det är en sån häftig känsla när man har en bild i huvudet på en skapelse och ser verket sakta växa fram Inuti kläde vi arrangemanget med lila sisoflor och lät elekriken montera belysning
Ett av det läckraste jobb vi gjort.....vi e stolta florister


Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...